Kerja Sambilan Dengan Instagram

Kata kata hikmah tahun baru 2011 HAMKA | Selamat Tahun Baru Semua

Assalamualaikum w.b.t.

Dah lama aku tak post tentang kata-kata hikmah yang memberi motivasi untuk sama-sama kita berfikir.  Untuk tahun 2011 ini aku nak mulakan dengan dorongan kata-kata ulama seberang yang tersohor iaitu HAMKA. Kredit untuk google image.

Sama-samalah kita merenung dan muhasabah diri sempena tahun baru masihi.  Disebalik itu jugak, jom kita baca berita apa muncul muka hadapan esok. Mymetro - mesti ada cerita-cerita yang tak munasabah bila menyambut tahun baru...

Selamat tahun baru semua.. 



Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:
Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..
http://www.stormreaders.net/notainsan
http://www.notainsan.blogspot.com
http://mystormwarrior.com/hisham
sila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

0 Komen:

Catat Ulasan

Masukkan EMAIL Anda Info Terkini Kerja Sambilan Dirumah:

FB

Jumlah Kunjungan

Hisham Mohamad

Google+ Followers

My Ping in TotalPing.com blogr.my Blogged.my Powered by Mysiterank Ping your blog, website, or RSS feed for Free