Sabtu, 1 Januari 2011

Kata kata hikmah tahun baru 2011 HAMKA | Selamat Tahun Baru Semua

Assalamualaikum w.b.t.

Dah lama aku tak post tentang kata-kata hikmah yang memberi motivasi untuk sama-sama kita berfikir.  Untuk tahun 2011 ini aku nak mulakan dengan dorongan kata-kata ulama seberang yang tersohor iaitu HAMKA. Kredit untuk google image.

Sama-samalah kita merenung dan muhasabah diri sempena tahun baru masihi.  Disebalik itu jugak, jom kita baca berita apa muncul muka hadapan esok. Mymetro - mesti ada cerita-cerita yang tak munasabah bila menyambut tahun baru...

Selamat tahun baru semua.. 



Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:
Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..
http://www.stormreaders.net/notainsan
http://www.notainsan.blogspot.com
http://mystormwarrior.com/hisham
sila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

Saljuhumairah
Ditulis oleh saljuhumairah

Membina Peluang kerja sambilan di rumah melalui penulisan blog. 'Menulis Blog' tentang kehidupan sejak 2008. Misinya membantu manusia meningkatkan kualiti hidup agar dunia lebih aman dan makmur.

Catat Ulasan

100% Percuma Melanggan

About Me

Foto Saya

I love Reading Books, Bloging and Business Online