LAZADA

GADGET MURAH@LAZADA

Rezeki Halal

Rezeki Halal
Rezeki

Cerita-cerita lucah yang diolah menjadi lawak



Korang pernah dapat e-mail berantai kan..... Setiap hari aku on komputer dan bukak e-mail office pasti penuh dengan e-mail berantai yang tak putus-putus...

Kadang-kadang menghiburkan dan menghilangka stress jugak...walaupun selalu menyemakkan..

Entry kali ini aku ada kumpulkan beberapa cerita yang agak lucah.. tapi menjadi lawak jenaka..

Cerita 1: Hadiah Harijadi


Pada Suatu Hari, Usop Jendul Nak Belikan Hadiah Harijadi Untuk Kekasih Barunya, Mek Ayu. So Si Usop Ni Pun Ajaklah Adik Perempuan Sepupunya Untuk Temankan Dia Shopping Kat SOGO. Oleh Kerana Mereka Baru Dua Bulan Berkawan, Jadi Si Usop Jendul Membuat Keputusan Untuk Membelikan Mek Ayu Satu Topi Kain Fesyen Baru Saje, Supaya Taklah Nampak Dia Beriya-Iya Sangat. Adik Sepupu Usop Pulak Pegi Beli Satu Seluar Dalam Hitam Berbunga-Bunga Baru Sebab Ada Sale Hari Itu. Masa Membayar, Dengan Tak Sengaja Cashier Dah Tertukar Kotak Topi Kain Hitam Tu Dengan Seluar Dalam Hitam Adik Sepupu Usop! 


Selepas Membayar Usop Jendul Pun Terus Pergi Kaunter Hadiah Dan Suruh Diorang Bungkus Tanpa Check Dulu. Kemudian Dia Balik Ke Rumah Dan Tulis Surat Untuk Mek Ayu Serta Mengeposkannya Bersama Hadiah Yang Dah Tersilap Tu. 

Surat Yang Dia Tulis Tu Berbunyi Cam Nie : 

Istimewa Untuk Kekasihku Mek Ayu, 

Usop Pilih Hadiah Nie Kerana Ayu Tak Pernah Pakai Bila Kita Keluar Jalan-Jalan Dan Selalu Mengadu Sebab Panas. Kalau Bukan Sebab Adik Sepupu Usop, Usop Dah Nak Beli Yang Lagi Jarang Supaya Kalau Berpeluh Tak Lembab Sangat. Tapi Usop Tengok Adik Sepupu Usop Pakai Yang Ada Bunga Tu Nampak Cantik Pulak. Usop Pilih Warna Hitam Tu Supaya Tak Nampak Kotor. Promoter Yang Jual Tu Tunjuk Dia Punya Dah Seminggu Tak Basuh. Nampak Elok Aje! Usop Suruh Dia Try Ayu Punya Sebab Saiz Promoter Tu Lebih Kurang Ayu Je. Memang Cantik Dan Menarik! Harapnya Ayu Suka Sebab Usop Rasa Memang Sesuai Dengan Ayu. Tak Sabar Rasanya Nak Tengok Ayu Pakai Depan Usop. Usop Harap Ayu Akan Pakai Untuk Usop Hujung Minggu Nie. 

Salam Sayang Untuk Kekasihku, Mek Ayu... 

P/S : Kalau Ayu Nak Pakai, Usop Nampak Stail Terbaru Ialah Dengan Melipat Bahagian Depan Dan Menampakkan Sedikit Rambut. 

Yang Menyayangimu, 

Usop Jendul 
Moral : Jangan Tergesa-Gesa Kalau Buat Apa-Apa Tu. Biar Lambat Asal Selamat. Kengkawan Tentu Dapat Bayangkan Apa Yang Usop Jendul Terima Bila Dia Bertemu Kekasih Barunya Mek Ayu Tu...!!

Cerita 2: Jelingan ayah...  



Kisah ini benar-benar terjadi padaku sewaktu aku kanak-kanak dahulu. 
Ayah aku suka memberi amaran padaku dengan menjeling garang jika aku 
membuat sesuatu yang tidak disukainya. Contohnya, jika ke kedai,kalau aku 
mengambil gula-gula, dia akan menjeling padaku bermakna aku disuruh letakkan 
semula gula-gula itu ke tempatnya semula. 

Suatu hari,aku mengikut ayah ke surau untuk solat maghrib.Ketika sedang 
rukuk, aku melihat kain pelikat tok imam tersepit di celah punggungnya. 
Aku yang 'konon'nya ingin membantu,terus menarik kain yang tersepit itu. 
Ayahku yang sedang solat terus memberi jelingannya padaku. Aku pun faham 
maksudnya itu,lalu terus memasukkan semula kain pelikat tok imam itu 
semula ke celah punggung tok imam tadi. Apalagi,melatah lah tok imam tadi. 
Habis satu jemaah batal solat mereka kerana turut terkejut dengan latahan 
tok imam tadi. Ayahku yang bermuka merah padam menahan malu dan marah 
mengheret aku balik ke rumah. Malam tu, berbirat punggung aku dirotannya. 


Moral : Jangan memandai nak masukkan kain ke celah punggung tok imam. 


Cerita 3: Tiga kali je...


Pada satu malam, ada pasangan yg agak berumur sedang makan malam dengan romantiknya bagi menyambut ulangtahun perkahwinan mereka yg ke 50 tahun. 


Suaminya, seorang Tan Sri dan bekas ahli politik mula bercerita tentang nostalgia mereka suami isteri, sekian lama hidup bersama, suka duka, susah dan senang. Si suami memang menyanjung isterinnya, bernama Maria. 

"Maria, selama kita kahwin ni, suka duka kita lalui, susah senang kita tempuh, abang amat menyanyang Maria, tapi ada satu perkara yg asyik bermain-main di benak abang ni dan abang selalu bertanya-tanya. Berterus-teranglah dgn abang pada malam ni, pernah tak Maria curang dgn abang selama ni?" 

Maria agak terkedu sekejap dan merenung panjang muka suaminya itu, lalu berkata dengan penuh kekesalan, "Ya abang, Maria mengaku pernah curang dgn abang, tapi hanya 3 kali sahaja selama ni" 

"3 kali?" Tan Sri tu agak terkejut, tapi tak la marah, dah tua dah dan memang berniat utk memaafkan isterinya,"Bagaimana boleh terjadi 3 kali tu Maria?" 

Perlahan jer la isteri dia mula membuka lebaran cerita lama, "Abang ingatkan masa kita mula-mula kawin, terus beli rumah dan selang beberapa tahun, kita susah sangat masa tu hingga rumah kita hampir nak dirampas oleh bank" 

"Ya, abang ingat peristiwa tu" jawab si suami. Si isteri menyambung cerita, "Abang pasti ingat yg pada satu petang tu Maria pergi jumpa pegawai bank tu dan esoknya, bank tu tak jadi rampas rumah kita, malah bagi tambahan pinjaman utk abang mulakan perniagaan.." 

"Emmmm.. sukar buat abang menerima kenyataan ini, tapi abang maafkan maria kerana apa yg maria buat tu untuk masa depan kita jugak", kata si suami, " Kali ke 2 pulak?" 

"Abang ingat tak, abang hampir menemui maut sebab ketumbuhan dalam otak pembedahan?" si isteri menyambung cerita "Ya, abang ingat" jawab si suami. "Kalau macam tu, abang pasti ingat yg Maria ada pergi jumpa doctor pakar tu dan esoknya, dia setuju buat pembedahan utk abang tanpa bayaran apa-apa pun.." 

"Oh maria, walau perit hati ini mendengarkan, tapi abang tetap maafkan maria sebab apa yg maria buat tu untuk masa depan kita jugak dan kerana sayangkan abang jugak.. yang kali ke 3 macam mana pulak? ", kata si Tan Sri. Si isteri menundukkan mukanya dan menjawab penuh lemah, "Abang, ingat tak masa abang bertanding merebut kerusi bahagian dan abang perlukan 248 undi lagi...." 

Tan Sri pengsan kat situ jugak...


Cerita 4: Al-Kisah Si Koboi



Al-Kisah... 


Seorang Koboi Pulang Dari Sebuah Kota Dengan Menunggang Kudanya Melewati Gurun. Dia Dikejutkan Oleh Seekor Ular Yang Menghalangi Jalannya, Lalu Si Koboi Turun Dengan Pisau Ditangannya, Ketika Ditangkap Ular Itu Untuk Dibunuh Si Ular Berkata : 

Si Ular : "Jangan Bunuh Saya, Saya Adalah Seorang Pari-Pari". 

Si Koboi Terkejut, Dan Masih Ragu, Lalu Bertanya : 

Si Koboi : "Jika Kamu Pari-Pari Apa Yang Saya Minta Akan Dikabulkan ?". Tanya Si Koboi. 
Si Ular : "Jika Kamu Tidak Percaya Lepaskan Dulu Saya, Dan Apa Permintaan Kamu Wahai Koboi?". Kata Si Ular Itu. 

Lalu Si Koboi Melepaskan Si Ular Itu, Lalu Dia Berkata : 

Si Koboi : "Saya Mempunyai 3 (Tiga) Permintaan, Iaitu Yang Pertama, Saya Mahu Wajah Saya Hensem Macam Lionardo Dikopiko, Yang Kedua badan Saya Setegap Arnold, Yang Ketiga "Anu" Saya Sebesar "anu" Kuda Yang Saya Tunggangi Itu". Sambil Menunjukkan Jari Ke Kudanya. 

Si Ular Berkata Dengan Tenang : 

"Sonang Bai Tuuuu, Esok Kamu Boleh Lihat Dicermin Apa Yang Terjadi, Sudah Ya, Saya Pergi Tata Titi Tutu". Kata Si Ular Sambil Pergi Masuk Semak-Samun Dan Menghilang. 

Lalu Si Koboi Itu Naik Kudanya Meneruskan Perjalanan Menuju Rumahnya. Memang Hari Sudah Lewat Dan Sesampai Di Rumah Si Koboy Berdiri Di Depan Cermin Dan Berkata : 

"Besok Kalau Tidak Ada Perubahan Siaplahh!, Aku Potong Kepalamu Wahai Ularr!". Sambil Berjalan Dia Masuk Ke 
Bilik Dan "Z z Z z " Ketiduran. 

Keesokan Harinya Si Koboi Bangun Pagi-Pagi Dan Terus Menuju Cermin, Dan Apa Yang Terjadi, Si Koboi Tergezut Gorilla Dan Gembiraaa, Dilihatnya Wajahnya Mirip Lionardo Dikopiko Dengan Senyum Bangga, Lalu Dia Membuka Baju Melihat Badannya Sudah Berubah Dengan Otot Yang Menonjol, Dia Memperagakannya Gaya-Gaya Bodybuilder, Kemudian Dia Membuka Seluarnya Dan Dia Terkejut Triple King-Kong Sekali, Dan Berteriak : 

"Tidak-Tidak. Ini Tidak Mungkin, TIDAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!". 

Ternyata Dia Lupa, Dan Baru Ingat Bahawa Kuda Yang Ditungganginya Semalam Itu Adalah Kuda Betina...!!. 


MORAL : Masa Kat Sekolah Dulu Tak Ambil Subjek Pendidikan Moral .


Cerita 5: Mat Punk

Seorang orang tua sedang duduk di kerusi di sebuah taman bunga sambil menikmati udara petang.. Tiba-tiba seorang anak muda bergaya punk duduk di sebelah si atok tersebut... 

Rambut anak muda itu dicat kuning dan hijau, sementara rambut-rambut yang berdiri dicat jingga dan ungu. Di sekeliling matanya diwarnakan hitam. Orang tua itu lama menatap si punk tersebut... 

Merasa terganggu dengan tatapan orang tua itu.. pemuda punk itu bertanya.. "Eh, pakcik.. kenapa tenung saya macam tu..? apakah dulu waktu muda pakcik tidak pernah buat kerja yang gila-gila?" 

Setelah menarik nafas panjang... orang tua itu menjawab.. "Tentu saja pernah. Dulu aku pernah mabuk teruk.. 

dan ketika mabuk itulah aku merogol seekor burung kakatua. jadi sekarang ini aku keliru... jangan-jangan kamu adalah anakku." 


p/s: layan.....umpama mimpi dalam mimpi

Ini sebenarnya entry saya lama dahulu..

29 Komen:

  1. Citer suami istri paling sedih

    BalasPadam
  2. DAH XBEST R.SORI

    BalasPadam
  3. DAH XBEST R.SORI

    BalasPadam
  4. lucu jgak arh..

    BalasPadam
  5. haha , gle ar :D

    BalasPadam
  6. haha , gle ar :D

    BalasPadam
  7. Balasan
    1. Bestnya!!!!
      Lucah juga nye...
      Baik stim saya!!!!
      Hihihi....

      Padam
  8. x paham la citer suami isteri tu

    BalasPadam
  9. memg tebaik lha . but if you can . buat lgy y menyrnkan .

    BalasPadam
  10. memg tebaik lha . but if you can . buat lgy y menyrnkan .

    BalasPadam
  11. tak best lah :'(

    BalasPadam
  12. LAWAK MAT PUNK TERBAIK

    BalasPadam
  13. hehe tergelak2 aku bace cite first dan second tu hehe

    BalasPadam
  14. Yg jeling tu best..cramp perut aku gelak

    BalasPadam
  15. klia2 ayt rncak pnya

    BalasPadam
  16. Serius Memang Terbaik Punya Lawak Ha Ha Ha Ha

    BalasPadam
  17. Tk de arhh best mne bese bese jee

    BalasPadam
  18. ok laa dari tak dee . huhu

    BalasPadam

Masukkan EMAIL Anda Info Terkini Kerja Sambilan Dirumah:

FB

Hisham Mohamad